Politica de Returnare
KATIA HOBBY SRL oferă un termen de 30 de zile pentru returnarea produselor comandate on-line pe www.irika.ro. Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel, conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță, care aprobă ordonanța, „Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“.
Renunțarea la cumpărare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Katia Hobby SRL (prin transmiterea către firma de curierat, agreată de companie, a comenzii de ridicare a coletului de la cumpărător), iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la retur. Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Rambursarea contravalorii produsului se va face numai în contul IBAN al clientului sau pe contul de card cu care s-a făcut plata inițială. Nu se acceptă colete cu valoare ramburs. Nu se returnează taxele de curierat, doar valoarea produsului.
Aceste dispoziții se aplică conform O.G. O.U.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condițiile art. 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile înlocuirii produselor ca urmare a renunțării la cumpărare, costurile de înlocuire sunt suportate de către client. Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
Pentru a semnala în scris intenția Dvs. la renunțarea la cumpărare, vă rugăm să completați ACEST FORMULAR.